saturday

Godmorgon för min del!:)

Helt slut idag, men så ska det vara ibland, eller vad säger ni?;) Ska nu åka en liten runda med min pappi och handla in lite mat och sånt för vi ska ha ett litet släktkalas för min syster som fyller 18 på måndag, sjuukt !! hehe. Sen vet jag inte riktigt vad som händer, inte helt omöjligt att jag ska bort och träffa lite folk mitt på dagen, och senare ikväll blir de väl ner till stan igen, om de inte är allt för dåligt väder ...

Jag fick en kommentar om att jag skulle visa hur jag sminkar mig, kolla igenom mitt arkiv för där finns de, och mycket mer :) visserligen så är de inte domnyaste bilderna, och de är inte riktigt så jag sminkar mig längre men ingefär :)

Nu mååste jag kila, vi hörs om en stund !

PUSS


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej, varför gör du aldrig videoinlägg på din blogg ? testa något nytt. Skulle gärna vilja höra dig röst och dialekt :)

2009-07-18 @ 14:28:10
Postat av: Måns

så jävla fin :)

2009-07-24 @ 18:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0