Last day of fallens

Gårdagen var helt okej, fast de blev lite rörigt där en stund men, så är de ibland.

Yeapp, sista dagen på fallens idag, ganska skönt faktiskt ! Denna goa helg avslutas med fyrverkerier på oscarsbron, och ikväll kommer min mamma hem igen, som jag inte hunnit träffa på 2 veckor, lr hon har inte hunnit träffa mig rättaresagt haha!
Den här dagen går åt till att städa huset och packa mina väskor till mamma, sen ikväll blir de väl stan, kolla fyrverkerierna och träffa lite folk:)
Har inte blivit några dagens, jag vet! men jag har inte tagit några dagens biler tyvärr, så... ni får klara er utan, ska se om jag hinner slänga in en dagens idag, när jag tagit på mig lite vättigare kläder då;)
just nu är de mjukisbyxor och stor hoodtröja, inget smink, och toffs mitt på huvudet, alltid lika snyggt!
nu ska jag hjälpa min far att städa, så vi hörs senare!

PUSSS

Kommentarer
Postat av: Josse

Det kanske inte är så jättesnyggt med myskläder, men skönt är det i alla fall :)

2009-07-19 @ 18:45:46
URL: http://josefijn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0