Goodmorning!

Hejhallå allihopa :) idag blir ännu en otroligt skön dag. då jag ska göra INGENTING! :)
Eller jo, jag ska träffa nine en stund, sen ska jag ner på stan på några ärenden hade jag tänkt, men annars inget. Ska nu bort till min farmor och farfar som alltid bjuder på kakbuffé, haha... Svårt att välja vilken av kakorna man ska ta, men de blir alldeles för mycket att ta en av varje så!

Hur gick de med idéerna för min blogg förresten?:) skulle vara snällt om ni kunde hjälpa mig med lite nya idéer!

PUSS

Kommentarer
Postat av: ELIX:

kakor e så gott!

dock tar man gärna en hel del för många så man mår illa sen ;p

2009-07-12 @ 15:18:42
URL: http://elixerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0