answers

vad fick dig att börja blogga? Jag älskar att skriva, och tänkte att de var en rolig idé
framtidsplaner?
Ingen aning just nu, tar en dag i tagetJ
favoritklädesplagg?
Min nya vita tröja från MQ
vem står du närmast, din mamma eller pappa?
Jag står båda väldigt nära !
de pinsamaste du gjort?
Svimmade på ett bröllop när jag var brudtärna
vad är du mest nöjd med dig själv?
benen
vad är du minst nöjd med dig själv?
Magen

vad ska du välja för gymnasium, vrf och var? De står mellan samhäll i göteborg eller samhäll i trollhättan. Min mamma kommer flytta till gbg när jag gått ur nian, och de skulle vara roligt att lämna lilla trollhättan ett tag, men jag vet somsagt inte.

klipper du dig ofta? Nej, alltför sällan.

Har du några komplex? Yeas

Hur gammal är du? 15, 94a

Hur fixar du håret en vanlig dag? Nästan alltid utsläppt, borstar de, och sprayar lite i de.

Vad hände med videon? Hade varit jättekul att höra hur du låter. Ja, de är en bra fråga, får se om de dyker upp snart J

vrt har du köpt din snygga beige/bruna adidas tröja? I thailand

Ska du färga ditt hår blont? Nej, jag låter de vara som de är nu, och snart blir de mörkt igen, trivdes bättre i de, + att de sliter mindre på håret.

hur lång är du och hur mkt väger du? 174 cm , säger inget just nu J vänta.

dansar du, iså fall vad för dans? Yeapp, 7 år nu tror jag de är, jazz/show.

favorit affär? Hm och monki

När började du dansa? 2002 eller 2003, kommer inte ihåg

vet du hur man får mer volym i platt hår, ska man tova lite med en kam vid hårbottnen? Ett grymt tips är "volum master" från obh nordica, annars ta en kam och tuppera lite i hårbotten J

tycker du det är finast att vara en xs och vara jättesmal eller att man har s eller m och har lite kött på kroppen? Jag tycker båda är väldigt fint , upp till var och en hur man vill se ut. Döm inte folk efter dess utseende

Hur tar du hand om din hy? Sover aldrig med smink, försöker smörja in mig så ofta som möjligt, och så fort de kommer en finne, så blir de på med acnesprit.

Är du nöjd över ditt utseende? Ibland ja, ibland nej.

bråkar du och din syster ofta, eller när ni bråkar, vad brukar det handla om, kläder etc? Vi bråkar inte alls lika ofta nu när vi träffas så sällan, men vi brukar bråka lite smått då och då, man går varandra på nerverna helt enkelt. + att de kan hända att jag kanske snor ett klädesplagg lite då och då , haha. Men nu har hon infört ett nytt system, om jag tar ett klädesplagg utan att fråga så får jag betala 100 kr, har förlorat 200 kr på de ;)

var är din gulrandiga bikini köpt? hm

Hur lång är du? 174cm

Färg på tandborste? Rosa !

När du sminkar dig, vart lägger du den bruna kajalen? Först lägger jag en svart eyeliner kant, sen brun kajal omlott med eyelinern.

Gör du din bloggdesign själv? yeapp

Vad gjorde du på fallens? De man brukar göra på fallensJ träffa folk och så

Favoritfilm? Twilight

Har du pojkvän? Nope

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0