svar

hur får du så vita tänder? Sköter dom noga, borstar varje morgon och kväll

 

kan inte du spela in en ny video där du dansar?=) Inspireras så av dig. Jag ska försöka, nu under jul blir det svårt då jag inte har tillgång till någon sal.

 

vad använder du för tandkräm? colegate

vilka tidningar läser du?
Läsar sällan tidningar, om jag gör är det väl skvaller.

har du sett new moon, vet att du gillar twilght så därför undrar jag :)
Nej det har jag faktiskt inte gjort, ska försöka göra det i helgen dock J

vilken är din favoritpizza?
Vesuvio med kebabsås

tränar du varje dag nästan/ powerwalk varje dag en timma?
Yes, iallfall i mammas veckor så min hund måste ut. Pappas veckor blir det inte riktigt varje dag, men en 3 gånger i veckan iaf, hehe.

 

när du är ute och går "powerwalks" går du nästan i springtempo då? Det vet jag inte riktigt, fort går det iaf, haha.

 

Om man svettas för mycket vad ska man göra?deaodorant hjälper inte :(? Jag vet faktiskt inte svaret på den frågan, tyvärr!

 

varför har inte du tävlingar :)? Jag vet inte. Vet inte vad jag ska ha för tävlingar, har ni några idéer?

 

vad har du för betyg i skolan? Just nu, har jag absolut ingen aning. Är ganska spänd inför betygen nu i jul…får se vad som händer. Men nästa torsdag får jagbetygen så då kan jag skriva det här på bloggen!

 

Favoritaffär? hm

 

när ska du färga håret mörkt igen? Jag vet inte om jag ska färga mitt hår mörkt igen? Det är svårt. Men OM jag gör det så blir det efter jul/nyår. Men vad tycker ni ??

Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker du ska färga mörkt! nyans 3 typ... de passar både du och din syster bäst i! (väldigt mörkt)

2009-12-08 @ 21:20:43
Postat av: Anonym

tävlingar: du kan lotta ut armband, ringar lite sådana smågrejer.) lycka till med betygena :D

2009-12-08 @ 21:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0