mysmednine

  

Sitter nu med ninis hemma i soffan och äter godis. Idag kunde jag inte motstå, hihi :) Som ni ser gjorde jag och nine en väldigt avancerad middag förut också, haha.
Det är så att min mamma är i varberg med jobbet och syster är i stockholm med klassen. Så jag har lägenheten för mig själv, men eftersom jag inte vågar sova själv med min farliga hund  (säh), så fick nine komma hit och hålla mig sällskap under dagen/natten :)

Nu ska vi sätta undan godisskålen, och focusera på matten. Har nämligen matteprov imorgon, önska mig lycka till! Fast vi hörs ju innan de, PUSSPÅER!

Kommentarer
Postat av: -

er mor bor väl i göteborg?

hur kan ni vara där mitten utav veckan :P?

skolan då?

puss älskar din blogg

2009-12-03 @ 20:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0