Home again

Hej alla goa läsare :)

Kom hem för en liten stund sen, och tänkte nu krypa ner i min säng och kolla film på datorn. Skönt med jullov? Ooohja :)
Imorgon vet jag itne riktigt vad som står på schemat, förhoppningsvis någon långpromenix med syster och far!
Senare på kvällen kommer farmor och farfar förbi, då blir det lilla julafton, ska altså få mina första julklappar imorgon och de känns ju bara toppen!
Men nu ska jag ta och krypa ner somsagt!

Hörs imorgon!

tack för alla goa kommentarer, ni är för bra! Ni lyser upp min dag :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

efter den nya designen är texten ganska så liten kan du göra den lite större? :)

2009-12-23 @ 09:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0