Godmorning sunshine

Hej alla goa läsare :)

Vaknade upp hos nine och såg solen lysa ute, så vi har nu beslutat oss för att gå ner till stan och hämta min dog hugo, ta på oss långkalsonger, vantar, mössor m.m. Värma lite tevatten och sedan dra oss på en lååångpromenix i snön! Är verkligen råfint väder ute nu :)
Nine tar med sig sin kamera så jag lägger in dom sen. Blir ju även bilder från igår och från i onsdags när jag bakade pepparkakor somsagt!

Nu ska jag ta och packa ihop mina grejer och sen drar vi oss ner till stan :)

PUSSSSPÅER


Kommentarer
Postat av: Marco Saintmarine

Hi girl! you are really amazing .. but I only speak english , next year i´m going to finish my degree in Lund - Sweden due to this fact I´m going to try to learn some swedish with your blog :)

I posted in E-postadress my facebook by if you want agree me.



huggs , M.Saintmarine

2009-12-18 @ 12:32:09
Postat av: Marco Saintmarine

I try to post before .. but my comment was deleted, I love your blog but i have a problem ... i cant speak swedish , only english altough i have to learn something due to next yoear i going to lund - sweden to finish my degree so... i going to try read your blog! :)



i´m marco saintmarine on facebook , you can agree to me



huggs

2009-12-18 @ 12:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0