Fredaaag

Hejhopp :)

Sitter inne på mimies rum och lyssnar på musik, hanson-mmmbop, fruktansvärt gammal låt, men hur underbar är den inte då ?:) myys!
Ja, nu är det fredag igen... fy va tiden går fort! FÖR FORT!
Men denna helg spenderar jag i Billdal, vet dock inte vad vi hittar på ikväll, men de får vi se. Imorgon kommer iallafall min syster ner hit, och då blir det julgodis-bakning och sen blir det tjejkväll. Väldigt längesen jag, mimie, matilda och frida snackade, så det blir girltalk imorgon hehe.

Min datorladdare har gått sönder, därav den dåliga uppdateringen. Men Björn ska försöka laga den idag, så vi får hoppas att den funkar imorgon igen! Sålänge får jag låna mimies dator.
Nu ska jag ut och lägga mig i soffan, och bara ta det lugnt!

Vi hörssenare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0