dagens fråga 2december (igår)

äter du godis/choklad mm, bara på helgerna typ? Ja ibland händer de!

 

ska du göra en kategori som heter träning eller ska du bara skriva i de andra inläggen om din träning som du sa igår? Jag fortsätter skriva i mina ”vanliga” inlägg, Alltså jag tränar ju inte något speciellt. Dansar varje söndag, och går ungefär två stycken 1timmars promenader med min hund varje dag.

 

hur tar du dig till skolan varje morgon, när du bor i stan? Går/cyklar och nu när det är så j*vla kallt, så blir det bussen.

 

har du haft en blogg innan denna eller finns ditt allra första inlägg på denna bloggen? Nej, detta är min första och enda J

 

vad betyder säh? Man är typ ironisk, typ. Jag älskar skolan, säh. Eller något sånt, tror jag !? haha

 

Har du många besökare? 500 om dagen ungefär

 

hur länge har ni haft hugo? Ca 1,5 år

 

har du frågat lotta ifall vi får någon extra gång på dansen? Ja det har jag. Försöker bara hitta ett bra datum.

Kommentarer
Postat av: Anonym

säh är ett ''slangord'' för ''såhär''. säg det upprepade gånger och till slut blir det ett ''säh''.

2009-12-03 @ 21:05:58
Postat av: Anonym

emma kom igen med dansvideon nuu. du har lovat såå länge

2009-12-03 @ 22:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0