dagens fråga 27/12

vad lagade du för mat såhär sent? :P läste inlägget över. Har inte ätit på hela dagen haha, så det blev en sen middag. Har haft massa annat för mig ;)

 

vad använder du och din syster för kamera? canon 450D

 

vart redigerar du dina bilder, och vad brukar du oftast ändra på dem? Photoshop, brukar bara ändra nivåerna på färgerna, så dom blir mer färgstarka :)

                       

Hur blev du vig, Hur blir man vig? Jag har dansat i ett antal år, stretchar varje dag :)

 

Framtidsplaner? Ingen aning, gymnasie, sen läsare vidare till något :)

 

Vilket gymnasium sökte du till? Har inte sökt än, ska troligen söka till schillerska, samhäll-samhäll!

 

Det bästa respektive värsta med vintern i Sverige? Bästa är ju självklart snön, älskar snö! de värsta är slasket som alltid kommer efter 3 dagar haha, sen är det ju väldigt kallt också.

 

har du druckit alkohol? yes


festar du mycket? Njae, mycket är väl o ta i, hihi


har du nån gång haft utegångsförbud? haha, ja det har jag. Ett antal gånger.

 

måste bara fråga, förstått att du inte vill ha trännigsfrågor, men hur sjutton lycks du me 5cm på två veckor?! Det har jag verkligen inte gjort! Missförstånd till 100%. Det är så att jag har minskat mitt midjemått med 5 cm sen jag skrev mitt midjemått senast, Var väl ett par månader sen. Men sen har jag ju inte hållt de, så jag har gått upp och ner. Men de senaste 3 veckorna har jag tränat mero ch ätit nyttigare och har då märkt skillnad på mitt utseende. Men jag har verkligen inte minskat 5 cm på 2 veckor :)

 

hur kan du ha så smal överkropp men inte nederkropp? Jasså, brukar höra att jag har smala ben men så kan man ju också säga, hehe. Själv tycker jag tvärtom :)

 

har du konfimerat dig? Yes

 

Är du oskuld? Nope

 

VARFÖR du inte vill skriva din vikt på bloggen? Jag behöver ju inte berätta allt om mig själv, right ?:)

 

vart får du din inspriation ifrån, alltså till kläder smycken och så? allt möjligt, media, andra bloggare osv.

 

Hej! har precis börjat läsa din blogg (klickade in mig hit från din systers blogg). måste säga att jag gillar den! förstod genom dina senaste inlägg att du tränar en del. och eftersom du såg resultat efter ca 2 veckor skulle jag gärna vilja ha lite tips. och eftersom du inte vill att bloggen ska lägga fokus på träning och så, så kan du väl göra en ny kategori? "träning", t.ex. Där du samlar alla inlägg om träning för att slippa svara på några mer?
jag har ju som sagt inte läst din blogg förut så jag vet inte om du redan har svarat på denna fråga en miljon gånger. Men - jag skulle såå gärna vilja ha dina bästa tips för att få en platt mage - "där nere", alltså UNDER naveln. Hur jag än tränar och äter så lyckas jag alltid behålla min lilla ballongmage. men jag vet inte hur jag kommer åt musklerna för att strama upp den. Och jag vet inte heller om jag äter HELT rätt??
Det kanske jag kan göra, vill helst inte vara så himla fakuserad på vikt och träning hela tiden, men vi får väl se om jag kan ändra på det.

Det är väldigt svårt att minska magen under naveln, då vi kvinnor är byggda så. men det är bara att träna på, och göra situps så försvinner de, :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

menar du vanliga raka situps? (sista frågan)

2009-12-27 @ 23:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0