dagens fråga 25/12

nu påjulafton och juldagen samt annandagen tar du "ledigt" från träningen och så elr? Nej, min hund måste fortfarande ut och gå :)

vad fick du i julklapp? Det har jag skrivit i ett inlägg lite längre ner!

vad är din favorit/favoriter på julbordet? Räkomellet

för mindr eän ett år sedan sa du att du hade 65cm i midjan, vad har du nu? om du inte vill säga kan du inte bara säga om det är mycket mindre/mindre bara? Det är mindre. Men snälla sluta fråga om mitt midjemått och min vikt!

äter du onyttigt och godis nu på julhelgen? Jag vräker mig inte i precis, men jag äter inte det nyttigaste kanske :)

du nämnde i ett inlägg att du nästan tappat sötsuget helt och hållet. hur? har du några tips? Sluta äta söta saker, som godis, läsk, kakor och bullar m.m. så tappar du sötsaket efter ett tag :)

är du underviktig eller nära på? Nej

när åt du godis sist? Igår

tips för att få mindre midjemått? träna

hur gammal är hugo? drygt 1,5 år :)

läser dina föräldrar, plastsyskon din blogg? mina plastsyskon går ibland, och mina föräldrar har väl kollat på den någon gång.

vad gillar du att äta till kvällsmat, som ändå
är nyttigt?
någon frukt eller flatbröd.

hur lång är du och hur mkt väger du? 176 cm, och vikten avslöjar jag itne :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0