dagens fråga 1december

varför kan inte du skriva om din träning i bloggen? typ hur mycket du tränat en dag, ung. 40 min joggning idag... osv :P? Jo jag skriver gärna om min träning.

Varför videobloggar du inte längre? och hur gör du din design fattar inte detta än. Anledningen till att jag inte videobloggar är för att några av mina läsare absolut inte vill de :), Det går inte att förklara hur jag gör designen. Jättesvårt!

 

hur många frukter per dag äter du typ? :) samt vilken är din favorit frukt/frukter? 2 stycken kanske :) apelsin och clementin

 

hur länge gick du powerwalk idag med din hund? :) 1 timma.

vad önskar du dig för väskor i jul?
Adidas, tycker jag är snygga :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte göra en kategori som heter träning då, så att man kan hitta allt där? :) kramar

2009-12-01 @ 20:51:56
Postat av: emina

du har en jättefin header :)

2009-12-01 @ 20:52:34
Postat av: Anonym

gillade inte du twilight för jag har inte sett att du skrivit om att du kollat new moon. ska du göra det?:)

2009-12-01 @ 21:24:23
Postat av: Anonym

tycker inte att du ska sluta videoblogga bara för att några av dina läsare inte gillar det. kan lova dig att 97% av dina läsare gillar dina videoinlägg. jag är en av dom. tycker de är kul med nåt annorlunda och de är skönt att slippa läsa ibland fast man ändå inte vill missa nåt inlägg, hehe. keep up the good work girl!

2009-12-01 @ 22:04:31
URL: http://dumspiro-spero.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0