dagens fråga 18/12 (igår)

var thar du köpt pannbandet som du har i inlägget längre ner. det gråa när du är ute och går med din hund och nine? Min syster har stickat de :)

vilken restaurang åt ni på och vad åt du? Mamma mia, och jag unnade mig en god pasta :)

vi läsare ser ju dig aldrig i verkligeheten så fattar inte det med att klura ut vad ditt midjemått är haha:P kan du inte bara skriva ditt midjemått här? Ni behöver inte klura på något, för jag tänker itne säga de, hehe.

tycker inte du att det är pinsamt att gå runt i tisghts ibland på låren går ihop? haha, pinsamt att ställa en sån fråga överhuvudtaget :)

vad har du mest komplex för när det gäller din kropp och ditt utseende? Jag har mina komplex, men det är inget jag tänker skyllta med

vad är dina bästa tips för att bli bra på bild? Ha uttryck i blicken:)

Kommentarer
Postat av: Antonia

men snälla.. sluta kommentera om hennes vikt, blir irriterad!!

2009-12-19 @ 15:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0