dagens fråga 15/12

hur går du powerwalks i detta vädret? :O (mycket snö) jag menar det kan ju va såhär i några veckor låter du bli att träna då? Nej jag låter inte bli att träna med tanke på att min hund måste ut :)

 

varför är du osäker angående att skicka in bilderna? Känner att jag måste fokusera på skolan. När jag gått ur 9an så ska jag skicka in bilderna, + att på den modellargenturen jag tänkte skicka in bilder till att väldigt mycket just nu.

 

vem tar dina outfit bilder? Min syster, eller självutlösare

 

3 saker eller mer om vad du mest ser fram emot med new york och vad du helst vill besöka? Shoppa, frihetsgudinnan, och att resa med bröderna Gråsjö. Det är omöjligt att det blir tråkigt då !

 

vad är det för ras på din hund? Norsk buhund :)

 

vad har du för midjemått? Vill inte skriva ut några mått, jag tycker att ni läsare kan få gå runt och undra lite över de. Så tråkigt om man ska avslöja allt, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0