dagens fråga 14/12-svar

Vad har du för webbkamera? En som är inbyggd i min compaq dator :)

 

Vad lyssnar du helst på för musik ? Oj, väldigt blandat! Just nu är det Joshua Radin.

 

vad önskar du dig i julklapp? Kolla min önskelista som jag la in här om dagen :)

 

har du kille? Nej det har jag inte

 

hur lång är du ? 175 cm

 

gick det bra etfer att du skickat in bilderna till modellagenturen? Jag har faktiskt inte gjort det än... lite osäker på om jag ska göra det överhuvudtaget.

 

vad gör du när du är jättesugen på typ chips/godis för att motstå det? Biter ihop, och tänker på hur gött det kommer kännas i slutet av dagen när jag inte ätit något "onyttigt".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0