Andra advent

Hej alla goa läsare :)

Har precis tagit packat ihop mina saker, och snart blir det att åka tillbaka till trollhättan. Där väntar dansen, och en massa plugg.. inte kul alls!
Men jag ska allt försöka blogga lite också, ni kan ställa dagens fråga i ett inlägg lite längre ner, så svarar jag senare :)

Idag är det andra advent också, ett steg närmre till jul.. Denna vecka blir det en massa luciaframträdande i skolan, ska läsa 2 texter så jag har en del att träna in, haha. Ska försöka fixa så att en kompis kan ta lite kort, så kan ni få se skolans luciatåg.

NU måste jag kila! KRAMPÅER

Kommentarer
Postat av: TOVE

Hej! vet du vart det finns svarta cykelbyxor att köpa? har sett att din syster har sånna :)

2009-12-06 @ 13:07:07
Postat av: karin

ska du va lucia i år?

2009-12-06 @ 14:56:02
Postat av: Anonym

Hur ser nyår ut för dig? Och var ska du fira jul? :)

2009-12-06 @ 20:08:18
Postat av: Anonym

när du är ute och går vart brukar du gå?:) jag brukar gå vid skidstugan i strömslund, men lite läskigt nu när det är så mörkt :P

2009-12-06 @ 20:18:36
Postat av: Anonym

är det inte jobbigt att gå powerwalks med hugo haha jag menar när han stannar och nosar eller när han ska kissa och så :P

2009-12-06 @ 20:19:25
Postat av: claudia

om ni skickar eran bästa outfit till mig [email protected] så kan jag välja ut en jag tycker är snygg och länka bilden och eran blogg här på min blogg. Glöm inte att skriva med er blogg och vinnaren presenteras på söndag. Skriv gärna på er egen blogg att ni är med i tävlingen!

2009-12-06 @ 21:15:57
URL: http://shitandstuff.blogg.se/
Postat av: Anonym

tio favoriter när det gäller allt ätbart, numera alltså börja med ett och sedan till tio :)

2009-12-06 @ 21:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0