Tired

Sitter nu och kollar csi med syster, riktigt mys:) Men jag är heelt slut efter dagen, och jag orkar inte ladda in bilder från fridas kalas i söndags, men jag ska ladda in dom så fort jag får orken till de :)
Imorgon blir de kusten med far min, och han vill att vi ska tälta på någon klippa där ute, men jag vet inte om jag är så pepp på de, de är iförsig ganska skönt att vakna upp på plats på morgonen :) får se hur de blir.
Om de blir så, så kommer ni inte höra något från mig förrän på fredag eftermiddag.
Tills dess för ni kollla igenom mitt arkiv och nöja er med de som jag redan skrivit :)

Vi hörs kanske imorgon annars fredag somsagt !:)

PUSSS


Kommentarer
Postat av: bea

halloj! hur många besökare har du genomsnitt om dagen?

2009-08-06 @ 21:20:41
URL: http://almhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0