sleep? nope

Ja, jag hade tänkt att sova nu, men nehepp så blev de inte! Mina ögo vägrar änna att blunda så jag får väl ligga klarvaken som jag är och kolla upp i taket!
Anledningen till att jag inet kan sova är delvis för att jag sovit länge idag, men jag är också lite nervös för imorgon, inte nervös så, men spänd, ska bli kul att träffa allt folk igen, åååh vad jag saknat min klass!:) + att jag inte kan vänta tills skolan sätter igång, då alla rutiner kommer igång! med träning, dans, riktig bloggning och pluggning.
Pluggningen kan jag skippa men den hör väl till antar jag :)
och nu kommer de komma "dagens" varje dag, så de kommer bli lite roligare!
nu ropar syster i rummet bredvid, får springa dit sen måste jag sova!
hörs imorgon!

PUSSSSSSSSSSS:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0