lovedance

Hej allihopa :)

Sitter nu och kollar på so you think you can dance, och i varje paus sätter jag på låten som min grupp ska ha på dansuppvisningen i jul och dansar. Sjukt bra insperation att kolla på detta program! Inte långt kvar till att dansen börjar nu, ååh vad jag längtar!
Ska be någon filma min dans som jag gjort, så kastar jag in den på bloggen någon dag, så kan ni få se hur jag dansar ocksp :D
Frida har ju kommit hem nu, underbart att få träffa henne igen :)
Imorgon ska jag träffa min kära vän simon, äntligen! Har skitit sig massa andra gånger så imorn ska jag allt träffa honom :) Fast de blir lite senare, så på dagen imorn har jag inget speciellt för mig, sista dagen på sommarlovet! fyfyfyfyfy... fast de ska bli sjukt roligt att träffa alla mina kompisar och jag är spänd för mitt nya schema!

Nu ska jag kolla vidare på tvn

PUSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0