Im back

Hej alla goa och peppande läsare :)

Vaknade nyss upp efter en djup natts sömn! Undebart. jag åkte hem med tåg vid 8-tiden igårkväll :)
Min mor och syster ville hem tidigare så dom åkte med bil vid 3-tiden. Men jag stannade kvar i Gbg med min syster mimie och hennes vänner :)
Fredagen var en otroligt lyckad kväll! Först va vi 8 tjejer som hade lite förkrök, och sen drog vi vidare till en kille som heter Eric som hade haft kräftskiva med grabbsen, hur som helst så var det en väldigt lyckad kväll/natt :)
Jag ska ladda upp lite bilder från förkröket med tjejerna, fast de får bli lite senare idag :)

Nu ska jag äta lite frukost, plugga lite so, och sen blir de överby o shoppa höstkläder, sen moffisen. Tror inte jag hinner svara på frågorna idag, men forsätt fråga så får vi se när jag svarar :)
Nu skriker min mage!

PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0