Great day!

Hej alla läsare :)

Dagen har varit otroligt lyckad, och anledningen till att jag inte varit någon vidare bloggare ikväll är för att jag stack iväg och träffade lite folk :), har ju inte träffat någon av mina närmaste vänner på ett bra tag, så de va skönt att äääntligen få träffat dom. Innan de så var jag på gaddesanda och träffade pappas vänner med familj, alltid lika trevligt, !
Imorgon ska de tydligen på sämre väder??? suck.... då va denna sommar slut. Nä men de får bli en hemmafixarbloggar-dag, hehe. Städa mitt rum, blogga och lite så :) ska försöka ladda in bilderna från dagarna på kusten också, kan ju vara roligt för er att se vad jag har för mig , right ?
Men nu väntar sängen på mig, otroligt trött. men vi hörs imorgon :)

Godnattpussar till er!

saknar min bebis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0