First day

Hej alla goa söta människor :)

Kom nyss hem efter en underbart skön eftermiddag! Efter skolan idag, så stack jag och nine ner till bryggan, köpte oss en ben and jerry´s och bara chillade! Hur skönt som helst! Sen kom Filip och Hampus från ingenstans och slog sig ner vid oss, och där låg vi, på gräset i solen och bara tog de extremt lugnt!

Första dagen i skolan var supermys, underbart att få träffa allt folk igen och jag tror de kommer bli ett riktigt bra år faktikst! Kände mig rätt skoltrött redan första lektionen, men inte många timmar sömn inatt, så de kan bero på det kanske :)
Imorgon börjar dagen med svenska, kulkulkul, :) Nu ska jag sätta mig och ladda in lite bilder från eftermiddagen.

PUSSS

Kommentarer
Postat av: sara k

Skulle det inte vara någon förändring? som du sa att vi inte kommer känna igen dig:S

2009-08-20 @ 21:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0