Busy

Hej alla läsare:)

Ligger nu i en ny bäddad, bred, go säng med isabelle i göteborg :) Jag ber om ursäkt att jag inte bloggat idag, men de har varit ltie full rulle. Va en stund på ikea för mor min kollar på nytt kök, då vi bygger om här i göteborg :) Sen va jag, mamma och isabelle och åt lunch, sen träffade vi mimie med folk en liten stund, sen handla mat och äta mat, och vips så blev klockan kvart i 1, ojojoj.... Ska försöka bättra mig, i promise!
Imorgon har vi inga planer, vi får se vad som händer :)

Nu ska vi ta igen vårt snack, va ett tag sen vi pratade !:)

hörs imorn

PUSSSS

Jag och Isabelle för 4 år sen, haha, alltid lika söta ;) tsss..

natti

Kommentarer
Postat av: ina

har du haft rälls?

2009-08-11 @ 23:33:53
Postat av: Emma

Japp :)

2009-08-11 @ 23:49:51
Postat av: ina

kmr jag tyvärr få.. kmr förhoppningsvis göra en operation på två timmar scary! gorde det ont att dra av tänderna?

2009-08-12 @ 21:25:27
Postat av: Emma

Nja, jag kan inte påstå att de va skönt men :P

2009-08-13 @ 15:51:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0