Valborg

Kul valborg för mig, men jag orkar faktiskt inte gå ut idag, så de får bli att åka med farmor, farfar och far och kolla på valborgsmässoeld i tunhem, sen kanske ner till gamle dal efter de, men jag får se, känner mig inte megapigg på de!
Legat ute o solat 1-3, har faktiskt fått färg!:), så imorn ska jag ligga klockan 11-3 och samma på lördag och söndag, så kommer jag att få tillräckligt mycket färg att jag kan skippa smink o hela köret i skolan, niiice;)
masssssaaaa plugg i helgen så jag får ligga ute, plugga o sola . sen blir det väl båttur någon dag också.

var ute och sprang en runda med pappa, de va segt o gick väldigt segt, men jag sprang!
de är sjukt jobbigt att springa nu när de är så varmt måste jag säga.
nu ska jag lyssna lite muusik o ta de lugnt:), vi hörs senare!

PUSS and LOVE

Kommentarer
Postat av: www.fixatilldig.se

Hej! Vilken bra blogg du har!

Du vet väl att du kan beställa hem alla dina favorit hårprodukter till hårresande bra priser från FixaTillDig.se.

Där finns hårvård från de flesta stora märkena. Du kan också registrera dig som BannerPartner där och tjäna på dina inlägg!



Vänliga hälsningar



Kent Ellegaard

www.fixatilldig.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0