Onsdaag

Vaknade nyss, hur skönt är det inte att få sova ut? Idag ska jag nog träffa nine lite :),
fast först träffa matilda och ta en fika ! ( en kopp te), hihi.

Åååh, vad sugen jag är på att shoppa, det bara kliar i finrarna på mig, blir galeen!
´men men , mamma har ju gjort så att jag bara får 400 kronor i stället för 1100 när barnbidraget kommer, lite småsurt, men då gäler det ju att fynda!!

Vad händer över påsk?

Dagens skräll: ni vet ju alla vem scarlett johansson är ? , en grym skådespelare med former! och det gillar vi,
men nu är det ju så att hon har extra svårt att få filmroller pga att hon har former så nu går hon på hårträning, och har nu på 1 månad gått ner 6 kg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0