Onsdaag

Lugn och skön dag :) men mycket läxor tills imorgon!
ska snart ner och träna lite, spinna med nine då:)
HELT slut, hade orientering på idrotten idag, och jag körde stenhårt, själv ute i skogen, usch ;)
menmen, finns ju bara 2 spinningpass i veckan så nu blir det till att träna idag:)

fick tilbaka min idrottsuppsats som vi lämnade in för någon vecka sen, och jag fick IG- ?????
Asså shiit, ja är sjuuuukt besviken, och de fick jag för att jag skrivit lite otydligt på EN av ÅTTA frågor, helt sjukt!
menmen, jag tog de muntligt med henne, så nu fick jag G istället , suck....

ajah, nu måste jag verkligen plugga! vi hörs senare!

PUSS and LOVE


Kommentarer
Postat av: sandra

grym blogg, har tidigare följt din syrras blogg och nu kommer även denna blogg följas :)

Gillar din stil och utseende :D köör på tjejen!

2009-04-16 @ 15:32:00
Postat av: Anonym

Den som fick vg+ då (a)

2009-04-16 @ 16:28:56
Postat av: emma

tack , va kul !!:)

2009-04-16 @ 18:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0