Home sweet home

Kom nyss in från en kylig men underbart rolig kväll i göteborg :)
fick äntligen träffa lite av mimies kompisar (mimie=mammas mans barn), lyckad kväll!
började med att jag och mimie träffade rebecca och johanna, och åkte ner till havet, där satt de redan massa folk , de va ganska varmt och riktigt härligt då. Men så fort solen gick ner fick vi turas om att springa och hämta ved, haha.. och i slutet nu va de riktigt jäkla kallt asså, men sen orkade vi inte sitta där, så vi stack hem :)
min kamerasladd är tyvärr hemma i trollhättan, men jag lovar att jag ska ladda in dom imorgon när jag kommer hem :)
nu över påskhelgen kan ni kanske räkna med en del inlägg med många bilder, då det ska bli en del släktkalas på både mor och fars sida .

På söndag ska jag till göteborg igen, då blire party ;) haha.
nu ska jag ta en kopp te med mimie, och bara myyysaaa.!, sen sova så småningom.
hihi, men om det inte blir så att jag lägger in något mer inlägg så får ni sova så gott, så hörs vi imorgon !:)

PUSS and LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0