Gothenbuurg

Jahapp, då är man i göteborg igen, ett sjuk farande fram och tillbaka, haha;)
sitter nu hos mimies friend Johanna, mysmys, ska väl snart hem och käka, träffa matilda o ladda inför kvällen :)
sista kvällen på påsklovet, är det inte hemskt!!
Vill verkligen inte tillbaka till skolan !, de sista jag vill om man säger så , thihi
imorgon när jag kommer hem så blir det påskalas hos min morfar, och då hänger hela goa gänget från göteborg med till trollhättan igen ;) ... nä, nu får jag ta o vara social !
hörs senare.

PUSS and LOVE

Kommentarer
Postat av: Jesper berg

du får ta och komma tillbaka te götet! :) <3



Hoppas du har det bra i trollhättan! pusspuss

2009-04-13 @ 02:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0